Pot exista mai multe motive pentru care nu mai primiți e-mailuri în contul dvs. găzduit la Host-Age.ro. Mai jos am enumerat câțiva pași pentru a vă ajuta să remediați problema și să începeți să primiți din nou e-mailuri pe adresa dvs.
Verificați spațiul disponibil pe întreg contul de hosting
Cea mai des întâlnită situație este lipsa de spațiu. Fie pe întreg contul de hosting fie pentru căsuța de e-mail (vedeți punctul următor). Pentru a verifica spațiul disponibil accesați cPanel apoi în partea dreaptă aveți un mic tabel cu diferite statistici ale contului dvs. de găzduire web. Vedeți rubrica Disk Usage pentru a vedea spațiul ocupat din tot spațiul contului.
În imaginea de mai sus avem 4.08M spațiu ocupat din 100GB. Așadar spațiu este suficient. Însă dacă vedeți că spațiul este ocupat 100% (sau foarte aproape) vă recomandăm să faceți un upgrade la pachetul următor de găzduire web. Click aici pentru a vedea cum faceți upgrade contului de găzduire.
Verificați spațiul disponibil al adresei de e-mail
Acum ar trebui să verificăm spațiul utilizat și disponibil al adresei sau adreselor de e-mail pe care nu se mai primesc e-mailuri. Tot din cPanel, accesați butonul Email Accounts.
În noua pagină putem vedea toate adresele de e-mail create pe contul de găzduire precum și spațiul ocupat și spațiul alocat pentru fiecare adresă de e-mail în parte.
În exemplul de mai sus putem vedea că adresa de e-mail contact@domeniul-dvs.ro nu mai are spațiu deloc. Are ocupați 4.59GB din 4.49GB alocați. În acest caz apăsați butonul Gestionare/Manage pentru a aloca mai mult spațiu acestei adrese.
În exemplul de mai sus am alocat adresei de e-mail un spațiu total de 2GB. Puteți folosi și Unlimited pentru a putea folosi oricât spațiu din cel disponibil al contului de găzduire web.
Verificați starea domeniului
Pentru a primi e-mailuri, trebuie să vă asigurați că domeniul dvs. este activ. Dacă domeniul a expirat acesta nu mai este vizibil pe Internet, așadar nu mai aveți cum să primiți e-mailuri. Dacă domeniul a fost înregistrat prin noi atunci puteți vedea dacă este activ accesând zona de client la https://my.host-age.ro. Dacă domeniul a fost înregistrat prin altă firmă fie contactați firma respectivă fie folosiți un site de whois (Ex. www.rotld.ro pentru domenii .ro sau www.who.is pentru alte extensii.
Dacă domeniul dvs. este expirat, reînnoiți-l cât mai curând pentru a primi e-mailuri.
Accesați adresa de e-mail prin webmail
Se poate întâmpla ca o setare incorectă în clientul de e-mail pe care-l folosiți (Outlook, Thunderbird, Apple Mail etc) sau o restricție a furnizorului de Internet să fie cauza problemei. Ca să vă dați seama dacă așa este trebuie să accesați webmail. Pentru asta deschideți o fereastră nouă în browserul dvs. și accesați www.domeniul-dvs.ro/webmail. Dacă din webmail totul funcționează corect, atunci problema este la clientul de e-mail folosit.