Cea mai des întâlnită cauză pentru suspendarea unui nume de domeniu (cu altă extensie decât .ro sau .eu) este neconfirmarea adresei de e-mail asociată domeniului respectiv.
Notă: Dacă domeniul tău este înregistrat în altă parte, va trebui să contactezi registratorul de domeniu pentru asistență.
Ai înregistrat un domeniu nou sau ți-ai actualizat recent informațiile de contact ale domeniului? Dacă da, este posibil să fi omis pasul de verificare necesar. Dacă acest pas a fost omis, domeniul tău poate fi plasat într-o stare clientHold. Această stare înseamnă că domeniul este suspendat. Poți confirma că domeniul tău a fost plasat într-o stare clientHold, vizualizând linia de stare pe un WHOIS, cum ar fi lookup.icann.org
Când comanzi un domeniu nou, nu completa adresa de e-mail pentru contact cu una care să fie pe noul domeniu comandat. De ex. comanzi domeniul cartedebuzunar.com NU pune adresa de email contact@cartedebuzunar.com pentru că la această adresă de e-mail vei primi mesajul de confirmare, dar domeniul nefuncționând până la activare este practic imposibil să confirmi adresa de e-mail.
Organismul de conducere pentru Internet, ICANN, cere ca toate domeniile să aibă informații de contact actuale. Când actualizezi aceste informații, trimitem automat un e-mail pentru a verifica că tu, proprietarul domeniului (sau solicitantul înregistrat), ai fost cel care a făcut modificările. ICANN solicită, de asemenea, trimiterea anuală de e-mailuri de verificare pentru a se asigura că informațiile de contact sunt actualizate. Vezi cum funcționează procesul de verificare.
Acest e-mail de verificare ajunge la e-mailul de contact pentru înregistrare care este afișat în fila Informații de contact a panoului de control al domeniului. Asigură-te întotdeauna că păstrezi o adresă de e-mail actualizată a registrantului în informațiile tale de contact. În caz contrar, nu vei primi e-mailul de verificare. E-mailul de verificare vine de la reminder@registrant-verification.com. Dacă nu vezi e-mailul în căsuța ta de e-mail, asigură-te că verifici folderul de spam. Dacă e-mailul se află în dosarul de spam, te rugăm să-l marchezi ca Not Spam.
Poți vedea aici lista cu toate codurile de stare ale unui domeniu web înregistrat.