În situația în care constați că primiți brusc foarte multe e-mailuri cu Mail Delivery Failed de la adrese către care știți că nu ați trimis e-mail, cel mai probabil v-a fost furată parola contului de e-mail și s-a spamat de pe aceasta.
Ce trebuie să faceți dacă v-a fost furată parola contului de e-mail
În acest caz schimbați de urgență parola contului de e-mail (din cPanel/E-mail Accounts) dar nu vă logați în clientul de e-mail sau webmail deoarece troianul pe care-l aveți în computer va trimite noua parolă.
Este necesar să efectuați o scanare completă a computerului cu ajutorul unui antivirus eficient (în nici un caz antivirușii gratuiți nu vă scapă de astfel de probleme, nici chiar mulți antiviruși cu licență). Sfatul nostru este să descărcați versiunea trial de la Bitdefender sau MalwareBytes și să scanați cu el computerul.
După scanarea completă și eliminarea troienilor și virușilor vă puteți loga la e-mailul dvs.