Configurare Mozilla Thunderbird

După ce ați creat o adresă de e-mail cu ajutorul butonului E-mail accounts din cPanel, urmăriți instrucțiunile de mai jos pentru a configura contul de e-mail în Mozilla Thunderbird.

Abonați-vă la canalul nostru

1. Deschideți Mozilla Thunderbird
2. Selectați Account Settings din meniu de la Tools
3. Click pe Account Actions și selectați Add Mail Account…

4. În fereastra nou deschisă completați la Your Name numele dvs. sau al firmei. La E-mail address scrieți adresa întreagă de e-mail iar la Password introduceți parola stabilită în cPanel când ați creat adresa.
5. Apăsați butonul Continue.

6. În noua fereastră dați click pe Edit

7. Completați la User name cu adresa întreagă de e-mail, la Incoming puneți numele domeniului dvs. și selectați tipul de cont (IMAP sau POP3 – pe POP3 mailurile odata descărcate în Thunderbird se șterg de pe server iar pe IMAP e-mailurile rămân și în server, un e-mail șters din Thunderbird se sterege automat și de pe server). Dați click pe Manual Setup…

8. Dați click pe Server Settings din partea stângă
9. În partea din dreapta la Connection security: selectați None. Dacă doriți mai puteți face diverse setări cum, ar fi Check for new messages every xx minutes(Nu folositi verificarea la 1-3 minute pentru că sistemul de securitate va considera Flood aceste verificări și vă va bana IP-ul pentru 15 minute!)
10. Dați click pe Outgoing Server (SMTP) și din dreapta selectați [email protected] apoi apăsați pe Edit.

11. În fereastra nou deschisă treceți la Description ce doriți (De ex. adresa de e-mail creată). La Server Name domeniu.ro, la Connection Security selectați None iar la User Name scrieți adresa întreagă de e-mail.

12. Click OK și iar OK pentru a închide ambele ferestre.

Scroll to Top