Configurare Mozilla Thunderbird

Configurare Email

După ce ați creat o adresă de e-mail cu ajutorul butonului E-mail accounts din cPanel, urmăriți instrucțiunile de mai jos pentru a configura contul de e-mail în Mozilla Thunderbird.

1. Deschideți Mozilla Thunderbird
2. Mergeți cu mouse-ul în meniu la Tools și selectați Account Settings
3. Click pe Account Actions și selectați Add Mail Account…
setarile pentru acount actions

4. În fereastra nou deschisă completați la Your Name numele dvs. sau al firmei. La E-mail address scrieți adresa întreagă de e-mail iar la Password parola stabilită în cPanel când ați creat adresa.
5. Apăsați butonul Continue.
setarile mail account setup

6. În noua fereastră dați click pe Edit
editare outcoming si incoming pentru mail domeniu

7. Completați la User name cu adresa întreagă de e-mail, la Incoming puneți numele domeniului dvs. și selectați tipul de cont (IMAP sau POP3 – pe POP3 mailurile odata descărcate în Thunderbird se șterg de pe server iar pe IMAP e-mailurile rămân și în server, un e-mail șters din Thunderbird se sterege automat și de pe server). Dați click pe Manual Setup…
setarea tipului de incoming

8. Dați click pe Server Settings din partea stângă
9. În partea din dreapta la Connection security: selectați None. Dacă doriți mai puteți face diverse setări cum, ar fi Check for new messages every xx minutes(Nu folositi verificarea la 1-3 minute pentru că sistemul de securitate va considera Flood aceste verificări și vă va bana IP-ul pentru 15 minute!)
10. Dați click pe Outgoing Server (SMTP) și din dreapta selectați nume@domeniu.ro apoi apăsați pe Edit.
setari de securitate si conexiune ale contului de e-mail

11. În fereastra nou deschisă treceți la Description ce doriți (De ex. adresa de e-mail creată). La Server Name domeniu.ro, la Connection Security selectați None iar la User Name scrieți adresa întreagă de e-mail.
setari outgoing server smtp

12. Click OK și iar OK pentru a închide ambele ferestre.

Scroll to Top