
Am un business și vreau să fiu prezent online. Ce să aleg: un site dedicat sau o pagină de Facebook?
Este întrebarea pe care și-o pun mulți antreprenori. Încercăm să le răspundem, printr-o serie de PRO’s and CON’s.
Cinci motive pentru o pagină de Facebook
- Un om din opt este deja prezent pe Facebook (procent calculat luând în considerare numărul de locuitori ai Planetei și numărul total de utilizatori înregistrați pe Facebook)
- Un utilizator petrece pe Facebook peste 15 ore pe lună
- Este gratuit
- Oamenii sharuiesc informație pe Facebook și pot ajuta la viralizarea proiectelor pe care le promovezi
- Facebook poate fi accesat rapid de oriunde din lume
Șase motive împotriva prezenței exclusive pe Facebook
- Depinzi de un brand (Facebook) și de acțiunile viitoare pe care acesta le face
- Doar unul din zece utilizatori care au dat like unei pagini văd update-urile paginii respective. Pentru a-ți dezvolta o bază de date și a comunica eficient cu potențialii clienții trebuie să investești în Facebook Text-ads
- Facebook este greu accesibil pe aplicația de smartphone (iar cineva care accesează Facebook pe telefonul mobil puțin probabil să o facă pentru a vizita pagina ta)
- Oamenii caută pe Google, nu pe Facebook. Iar pe Google este foarte greu sa fii prezent în rezultate organice cu… o pagină de Facebook
- Facebook are controlul asupra paginii tale, nu tu
- Facebook afișează text-ad-uri și permite targetarea acestora. Unul dintre aceste text-ad-uri ar putea fi din partea concurenței. Afișat pe pagina ta.
Noi considerăm că, cel puțin în prezent, alegerea corectă este o combinație între web-site dedicat și comunicare eficientă în social media, eventual prin intermediul unei pagini Facebook.
Care este abordarea voastră?