Migrare sistem evidență clienți

Căutăm mereu ce este mai bun pentru clienții noștri și de aceea migrăm sistemul nostru de gestionare a clienților. Migrarea va începe vineri, 29.04.2022 începând cu ora 20.00 iar în acest timp interfața nu va putea fi accesată. De asemenea în acest timp nu vor putea fi plasate comenzi online. Migrarea nu ar trebui să dureze mai mult de trei ore.

Odată finalizat acest transfer, noua interfață va înlocui tot ce există în prezent la my.host-age.ro. În noul sistem vor fi de asemenea toate facturile emise până în prezent precum și toate tichetele.

Imediat după migrare în cazul în care primiți un e-mail confuz de la noi (posibilitate extrem de mică) vă rugăm să dați reply acelui e-mail și vom clarifica situația în cel mai scurt timp. Ne pare rău pentru orice confuzie cauzată dacă veți primi un astfel de e-mail nedorit de la noi.

Facturile vor arăta diferit decât cele din prezent dar nu se modifică datele firmei, contul IBAN etc.

Odată cu trecerea la noua interfață de administrare vom trimite mesaje e-mail de fiecare dată când va fi programată o lucrare de mentenanță sau când vor fi incidente neprevăzute.

Aceste modificări ar trebui să ușureze lucrurile în general atât pentru dvs. cât și pentru noi.

Dacă aveți întrebări despre migrare vă rugăm să ne contactați prin e-mail.

Scroll to Top