Blog

Arhive: KB Articles

Cum pot actualiza/modifica datele de facturare sau de contact?

Pentru a modifica datele de facturare sau datele de contact trebuie să vă logați în contul dvs. de cient la adresa https://www.host-age.ro/client apoi în meniul din dreapta sus selectați Modificare date cont, exact ca în imaginea de mai jos:

Mai departe
27/10/2017, Scris de 0 comment

Oferiți suport pentru ASP .net și JSP?

Nu, nu oferim suport ASP precum nici pentru .net sau JSP. Acestea sunt dezvoltate pentru servere Microsoft Windows iar noi oferim găzduire web pe servere Linux.

Mai departe
27/10/2017, Scris de 0 comment

Am pierdut factura trimisă, cum o pot recupera?

Toate facturile emise se pot descărca din contul de client de la https://www.host-age.ro/client rubrica Financiar>Facturile mele.  

Mai departe
16/10/2017, Scris de 0 comment

Cum mă pot conecta la contul de client?

Pentru a accesa contul de client accesați adresa https://www.host-age.ro/client Dacă nu mai știți parola de acces în pagina respectivă există un link pentru resetarea parolei.

Mai departe
16/10/2017, Scris de 0 comment

Cum se poate mări spațiul contului meu de găzduire?

Dacă sunteți în situația de a nu mai avea spațiu pe contul de găzduire web trebuie să faceți upgrade la un pachet superior. Aici https://www.host-age.ro/gazduire-web/aveți oferta completă de găzduire web. Nu se poate achiziționa doar spațiu pe disc, excepție făcând pachetul Enterprise (ce nu mai poate fi upgradat) pentru care se poate achiziționa spațiu pentru 15 […]

Mai departe
16/10/2017, Scris de 0 comment

Primesc factură pentru serviciile achitate?

Bineînțeles. În momentul în care trecem în sistem o proformă ca fiind achitată se generează automat factura electronică și vă este trimisă prin e-mail în format pdf. Puteți oricând vedea și descărca facturile dvs. la https://www.host-age.ro/client/

Mai departe
16/10/2017, Scris de 0 comment

Plata cu cardul

Puteți efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2). Pentru procesarea plăților prin card folosim platforma Mobilpay. Toate tranzacțiile se efectuează pe serverele MobilPay, firma noastră nu primește și […]

Mai departe
16/10/2017, Scris de 0 comment

Persoanele fizice pot beneficia de găzduire web?

Da. Trebuie să completați în formularul de comandă Codul Numeric Personal (13 cifre), îl găsiți în Cartea de Identitate, pașaport sau certificatul de naștere.

Mai departe
16/10/2017, Scris de 0 comment

Cum pot vedea situația plăților și a facturilor?

Situția plăților și a facturilor o puteți vedea oricând accesând https://www.host-age.ro/client/ unde vă logați cu adresa de email și parola. Dacă ați pierdut parola, puteți genera alta apasând pe link-ul „Ați uitat parola?” și introducând adresa de email pe care ați folosit-o la efectuare comenzii. Dacă nu mai știți adresa de email folosită contactați departamentul […]

Mai departe
16/10/2017, Scris de 0 comment

Cum pot face plata către Host-Age.ro?

Orice serviciu poate fi achitat prin următoarele metode: Card bancar – Recomandat doarece serviciile se (re)activează instant PayPal – Recomandat doarece serviciile se (re)activează instant Ordin de plată (transfer bancar) Numerar la orice sucursală UniCredit Bank din țară Vă rugăm să NU folosiți plata prin mandat poștal!

Mai departe
16/10/2017, Scris de 0 comment