Configurare iPhone/iPad Mail

După ce ați creat o adresă de e-mail cu ajutorul butonului E-mail accounts din cPanel, urmăriți instrucțiunile de mai jos pentru a configura contul de e-mail în iPhone, iPad sau iPod Touch.
1. Apăsați pe butonul Settings.
2. Apăsați pe Mail.
3. Apăsați pe Accounts
4. Apăsați pe Add Account
5. Apăsați pe Other
6. Apăsați pe Add Mail Account
7. La rubrica Name scrieți numele și prenumele dvs. La Address adresa întreagă de e-mail, la Password parola contului de e-mail iar la Description adresa de e-mail (sau orice altă descriere). Apăsați pe Next.
8. Selectați IMAP sau POP (recomandăm să alegeți IMAP). La rubrica Name scrieți numele și prenumele dvs., la E-mail adresa întreagă de e-mail, la Passwordparola contului de e-mail.
INCOMING MAIL SERVER
La Host Name scrieți numele domeniului dvs., la Username scrieți adresa întreagă de e-mail iar la Password scrieți parola contului de e-mail.
OUTGOING MAIL SERVER
La Host Name scrieți numele domeniului dvs., la Username scrieți adresa întreagă de e-mail iar la Password scrieți parola contului de e-mail. Apăsați pe Next.
9. Dacă pe acest domeniu nu aveți instalat un certificat SSL vă va apărea un pop-up ca în imaginea de mai jos. Apăsați pe Continue.
10. Apăsați pe Save.
11. Apăsați pe numele contului de e-mail.
12. Apăsați pe Account.
13. Apăsați pe SMTP.
14. Apăsați pe numele domeniului care apare la PRIMARY SERVER.
15. Dacă nu aveți instalat un certificat SSL pe acest domeniu debifați opțiunea Use SSL. La Server Port treceți 26. Apăsați pe Done.
16. Apăsați pe Account din stânga sus pentru a reveni la setările contului și din partea de jos apăsați pe Advanced.
Dacă nu aveți instalat un certificat SSL pe acest domeniu debifați opțiunea Use SSL.
Apăsați pe Account din stânga sus apoi pe Done din dreapta sus iar contul de e-mail este configurat și poate fi folosit.
Pentru a sincroniza e-mailurile trimise de pe iPhone/iPad/iPod cu serverul atunci când folosiți IMAP, procedați astfel:
a) mergeți în Settings, apoi click pe Mail, Contacts, Calendars
b) click pe contul de e-mail, apoi pe Account, click pe Advanced și la Mailbox Behaviors click pe Sent Mailbox apoi din rubrica On the Serverselectați Sent.