Website versus Facebook Page. Care este alegerea cea bună?

Foto: WebGuru Infosystems

Am un business și vreau să fiu prezent online. Ce să aleg: un site dedicat sau o pagină de Facebook?

Este întrebarea pe care și-o pun mulți antreprenori. Încercăm să le răspundem, printr-o serie de PRO’s and CON’s.

Cinci motive pentru o pagină de Facebook

  1. Un om din opt este deja prezent pe Facebook (procent calculat luând în considerare numărul de locuitori ai Planetei și numărul total de utilizatori înregistrați pe Facebook)
  2. Un utilizator petrece pe Facebook peste 15 ore pe lună
  3. Este gratuit
  4. Oamenii sharuiesc informație pe Facebook și pot ajuta la viralizarea proiectelor pe care le promovezi
  5. Facebook poate fi accesat rapid de oriunde din lume

Șase motive împotriva prezenței exclusive pe Facebook

  1. Depinzi de un brand (Facebook) și de acțiunile viitoare pe care acesta le face
  2. Doar unul din zece utilizatori care au dat like unei pagini văd update-urile paginii respective. Pentru a-ți dezvolta o bază de date și a comunica eficient cu potențialii clienții trebuie să investești în Facebook Text-ads
  3. Facebook este greu accesibil pe aplicația de smartphone (iar cineva care accesează Facebook pe telefonul mobil puțin probabil să o facă pentru a vizita pagina ta)
  4. Oamenii caută pe Google, nu pe Facebook. Iar pe Google este foarte greu sa fii prezent în rezultate organice cu… o pagină de Facebook
  5. Facebook are controlul asupra paginii tale, nu tu
  6. Facebook afișează text-ad-uri și permite targetarea acestora. Unul dintre aceste text-ad-uri ar putea fi din partea concurenței. Afișat pe pagina ta.

Noi considerăm că, cel puțin în prezent, alegerea corectă este o combinație între web-site dedicat și comunicare eficientă în social media, eventual prin intermediul unei pagini Facebook.

Care este abordarea voastră?