Tipuri de ad-uri pe care să le testați în 2014

Performance Marketing-ul devine o modalitate extrem de importantă în mediul digital pentru generarea de conversii. Periodic apar noi variante de promovare, ce îmbunătățesc rezultatele obținute. Vă prezentăm în continuare 3 astfel de tipuri, urmând ca luna următoare să continuăm cu o nouă serie:

  • Google Remarketing: permite retargetarea utilizatorilor care au accesat deja site-ul dumneavoastră, prin intermediul rețelelor Google Search și Google Display Network. Specificațiile de targetare pot fi setate în profunzime (spre exemplu, puteți furniza un ad utilizatorilor care au stat mai puțin de un minut pe site și un alt tip de ad vizitatorilor care au adăugat un produs în coșul de cumpărături, dar nu au finalizat comanda). Citiți mai multe despre Google Remarketing pe http://www.ppchero.com/ultimate-guide-to-adwords-remarketing/

  • Facebook Remarketing: similar cu Google Remarketing, prin această opțiune puteți retargeta vizitatorii precedenți ai site-ului prin reclame pe Facebook. Deocamdată opțiunea este disponibilă doar prin third-party tools (spre exemplu AdRoll), dar în curând va fi integrată în Audiențele Facebook. Aflați mai multe despre Custom Audiences pe https://www.facebook.com/business/news/custom-audiences

  • Youtube Preroll este una dintre cele mai performante și mai accesibile modalități de a derula campanii video. Reprezintă ad-urile afișate înaintea vizionării clipurilor dorite, ad-uri care pot fi „sărite” după 5 secunde de vizionare. Ce este foarte important e faptul ca advertiserul plătește DOAR după ce a fost vizionat integral clipul sau minimum 30 de secunde (în funcție de dimensiunea sa). Detalii și specificații aici: https://support.google.com/youtube/answer/187096?hl=en

Ce astfel de modalități de promovare ați folosit până în prezent și ce rezultate au generat?

PERFORMANCE_marketing