Suport tehnic: 10 modalități pentru a ne contacta

În cei 11 ani de prezență pe piața de hosting din România, ne-am creat reputația unui provider de găzduire web care acordă o deosebită atenție suportului tehnic oferit clienților. De cele mai multe ori, răspundem oricărei solicitări în mai puțin de 10 de minute.

Iată care sunt cele 10 modalități prin care puteți afla răspunsuri la întrebările sau nelămuririle legate de suport tehnic sau informații despre serviciile de web hosting:

  1. Ticket online, disponibil aici: https://www.host-age.ro/client/submitticket.php?step=2&deptid=1
  2. Telefonic, la numarul 031-224.99.66
  3. Mesaj pe Yahoo! Messenger, pe ID-ul: host_age_ro
  4. Mesaj pe Skype: host_age_ro
  5. Live Chat, în toate paginile de pe www.host-age.ro în partea dreaptă-jos se află un buton „Online Live Support”. Click pe el și intrați în legătură cu noi imediat.
  6. Pe Facebook, pagina noastră fiind https://www.facebook.com/hostagero
  7. Pe Twitter, contul https://twitter.com/hostagero
  8. Google+ https://plus.google.com/u/0/b/106051270316221623108/
  9. Consultand secțiunea de întrebări frecvente, disponibilă aici: https://www.host-age.ro/client/knowledgebase.php
  10. Structura și detalii referitoare la pachetele de hosting sunt disponibile aici: https://www.host-age.ro/gazduire-web.php