Psihologia culorii în designul identității web

Ce efect au culorile logo-urilor asupra consumatorilor? Potrivit unor studii de psihologie, culoare unui logo influentează consumatorul, provocându-i stări de la încredere la calm și neutralitate.

Iată care sunt culorile cele mai importante și ce companii le utilizează:

GALBEN: exprimă căldură și claritate. Este utilizat de companii precum Nikon, UPS, IMDB și Subway

PORTOCALIU: exprimă încredere și optimism. Este utilizat de companii precum Orange, Amazon, Fanta, Blogger și Firefox

ROSU: exprimă tinerețe și entuziasm. Este utilizat de companii precum Vodafone, Coca-Cola, Virgin, Lego și Canon

MOV: exprimă creativitate și înțelepciune. Este utilizat de companii precum Yahoo, Hallmark și Cadburry

ALBASTRU: exprimă putere și dependență. Este utilizat de companii precum Dell, WordPress, Oreo, Facebook și HP

VERDE: exprimă sănatate și dezvoltare. Este utilizat de companii precum Animal Planet, Land Rover, Spotify și BP

GRI: exprimă calm și echilibru. Este utilizat de companii precum Cartoon Network, Apple, Wikipedia și Puma.

Detalii în infograficul de mai jos, realizat de TheLogoCompany.net:

Color_Emotion_Guide22