Navigarea pe mobil, tableta și PC: universul multi-screen

Consumul de informații online este în continuă creștere, dar utilizarea calculatoarelor personale înregistrează scăderi de la an la an, timp în care telefoanele mobile și tabletele au creșteri semnificative.

Într-un univers digital multi-screen, este esential să înțelegem focusul utilizatorilor pe un anumit tip de informații și să optimizăm în consecință. Compania monetate a realizat un studiu al comportamentului de navigare, studiu prezentat în cadrul unui infographic detaliat. Care sunt concluziile?

Pentru smartphone-uri, focusul este pe navigare online (82%), verificarea email-ului (75%), social networking (63%) și online shopping (30%).

În ceea ce privește tabletele, 82% dintre utilizatori verifică email-ul, 57% stau pe rețele sociale, iar 30% fac online shopping.

Un indicator foarte interesant îl reprezintă și cele mai populare combinații de utilizare a device-urilor:

– 92% folosesc smartphone + PC
– 92% televizor + PC
– 90% smartphone + televizor
– 89% televizor și tableta

Același studiu observă și principalul beneficiu al adoptarii responsive design (anume adaptarea informației pentru orice device), dar și principalul punct negativ (necesitatea unor verificări de fiecare dată când apar noi update-uri).

multiscreen