Ce să aleg: aplicație mobilă sau site mobil?

Odată cu extinderea semnificativă a telefoanelor mobile “inteligente” și a traficului mobil, este esențial sa luați în considerare extinderea prezenței online și în această zonă, fie printr-un site mobil, fie printr-o aplicație mobilă. Vă prezentăm în continuare avantajele și dezavantajele fiecăreia:

Versiunea mobilă a site-ului:

  1. Accesată prin navigarea folosind un browser web
  2. Disponibilă exclusiv online
  3. Costuri mici spre medii pentru dezvoltare
  4. Navigare statică, fără prea multe customizari/interacțiuni
  5. Funcții limitate (dacă ne dorim ca site-ul să fie vizibil de pe cât mai multe device-uri)
  6. Viteza mare de încărcare
  7. Nu este necesară înscrierea în vreun app-store sau validarea
  8. 94 de minute au petrecut în medie, pe zi, utilizatorii din SUA pe site-uri mobile
  9. 90% din vizitatorii unici și 65% din vizualizări sunt înregistrate de pe versiuni mobile ale site-urilor
  10. Alegerea cea mai bună în cazul tematicilor corelate cu shopping, search sau divertisment

Aplicația mobilă

  1. Este necesară instalarea pentru a putea fi accesată
  2. Este disponibilă și offline (în funcție de tipul de aplicație)
  3. Oferă posibilități avansate de interactivitate
  4. Poate dispune de anumite funcții ale telefonului, precum camera foto sau GPS
  5. Costuri medii spre mari pentru dezvoltare
  6. Viteză foarte mare de conectare
  7. 72 de minute au petrecut în medie, pe zi, utilizatorii din SUA pe aplicații mobile
  8. Alegerea cea mai bună în cazul tematicilor corelate cu informare sau gaming
  9. Este necesară validarea aplicației în app-store
  10. 10% din vizitatorii unici și 35% din vizualizări sunt înregistrate de pe versiuni mobile ale site-urilor

Recomandarea noastră: atât timp cât nu luați în considerare aplicații cu funcții avansate, alegeți varianta site mobil. În prezent, este cea mai bună alegere din punct de vedere eficiență-cost.