5 greșeli pe care le-ați putea face cu site-ul dumneavoastră

Când dezvoltați un site trebuie să luați în considerare atâtea detalii, astfel încât unele aspecte s-ar putea să vă scape din vedere.

Vă prezentăm în continuare un check-list pe care vă recomandăm să-l verificați înainte de a lansa un site:

  1. Cod Google Analytics: extrem de util pentru a monitoriza și analiza traficul pe site. Detalii complete veți regăsi pe http://www.google.com/analytics/learn/setupchecklist.html
  2. Cod Google Adwords – Remarketing Tag: chiar dacă nu aveți în plan o campanie de promovare în momentul lansării, este util să aveți un cod de remarketing astfel încat să puteti targeta rapid, pe baza istoricului, vizitatorii site-ului dumneaoastră
  3. Versiune mobilă: cu o piață a smartphone-urilor în creștere masivă, o versiune “mobile-friendly” este imperios necesară. Chiar dacă nu dezvoltați una dedicată, asigurați-vă ca principalul conținut NU se află în java-scripturi complexe sau în fișiere Flash
  4. Box de căutare: ținând cont că un utilizator petrece foarte puțin timp pe un site, luați în considerare că este posibil să nu găsească încă de la început informația dorită, motiv pentru care motorul de căutare on-site poate fi foarte util
  5. Text ușor lizibil: desigur, nu vom lansa o lecție de usabilty & design, dar asigurați-vă că textul este în contrast cu backgroundul și este ușor de citit

Continuăm în articolul de săptămâna viitoare cu alte 5 elemente pe care vă recomandăm să le luați în considerare în momentul lansării unui site.